četrtek, 14. april 2011

Potovanje: Še več Karibov - Dominikanska republika

Na dopust v Dominikansko republiko sem vzela samo kompaktni fotoaparat. Nekako sem slutila, da bo tudi moja fotografsja žilica počivala, in prav sem imela. Na kartici sem našla še nekaj fotografij, ki nas bodo ogrele v naslednjih mrzlih dneh.


 Moj jutranji sotekač Christian je komentiral, da ga tale kipec spominja na nekoga, ki ima velike težave z zaprtjem. Verjetno kipec predstavlja zelo pomembno božanstvo in bomo vsi, ki smo si gospoda predstavljali na stranišču, pristali v karibskem peklu.


 Tako izgledajo korenine palm. Na obali jih vztrajno izpirata veter in morje, zato so tiste v prvih vrstah na plaži zelo ogrožene.


 Tako je plaža izgledala zjutraj okrog 8. ure.



 Čisto slučajno sem en dan pogledala z ležanika na tla in zagledala martinčka, kako se sonči na mojih natikačih. Ves čas me je pozorno opazoval, ko sem iz torbice jemala fotoaparat, vendar ga ni bilo čisto nič strah in se je udobno nameščal po jermenčkih.

 Ampak, martinčku levi natikač ni bil dovolj, moral je preizkusiti še desnega ...



 Na veliko drevesih je skorja poškodovana zaradi glivic, ki se pri 80% vlagi dobro počutijo.



 Vrt ni bil razkošno urejen, v njem pa je bilo izredno veliko palm, ki so dajale senco hotelskim sobam.





 Od glavne restavracije do plaže je vodila približno 700 metrov dolga ravna pot. Če se ne bi tukaj srečevali ob glavnih obrokih, niti ne bi vedela, kako veliko nas je v hotelskem naselju (približno 1100, največja kapaciteta 1400).




 V desetih dneh smo videli dve poroki, ki sta bili zelo preprosti in skromni. Lokacija mi ni bila všeč, saj so nekaj metrov vstran ležali kopalci.

 Več časa sem preživela v senci, kot na soncu, nekateri pa so se brezskrbno sončili pod vročim karibskim soncem. Ne vem, ali ignorirajo vsa opozorila, ali so bili utrujeni od "all inclusive" koktajlov - mimogrede, barmani pri koktajlih niso varčevali z alkoholom, zato so bili gostje zelo zadovoljni.

 Bazen je bil ogromen, razdeljen na tri dele (na sliki je samo en del), vendar je bila voda izredno klorirana. Razumljivo, levo in desno sta bila bazenska bara z radodarnimi barmani, kjer so koktajli skozi usta prišli v telo in iz telesa direktno v bazen. Pozno popodlne je bila voda tam izredno topla ...




Glavna atrakcija hotela je bil pav s svojimi družicami. Nikoli ga nisem videla z razpetim repom, samo zadnji dan, ko sem čisto slučajno imela s sabo fotoaparat, se je mačo pokazal v vsej svoji lepoti.

Povzetek:

Dominikanska republika me ni očarala, tudi hotel ne. Najbolj me je motila velika zračna vlažnost, ki je sicer nihala med 60 in 80 odstotki. Hrana v hotelu je bila slaba, zelo ameriška, in malo jedi je bilo sveže narejenih. Domačinov nisem pogruntala, so se pa pogosto obnašali kot otroci. V najlepšem spominu mi bodo ostale papaje, ki sem jih jedla pri vsakem obroku in še sedaj čutim njihov aromatičen okus. Ja, to so Karibi!

1 komentar:

  1. Lepo je lepo... še dobro, da kritično ocenite. Mene ne bo tam. Bazeni v tujini me tako ali tako ne privlačijo. Prisegam namreč na naše - v toplicah, kjer je dovolj masaž. Čeprav že tudi v naših toplicah na vzhodu šepa higiena, sem stalna stranka le-teh. Še zmeraj prisegam na domačnost v Banovcih in na ljubi mir po 18.uri v hotelu Ajda v Moravskih toplicah.
    Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši