ponedeljek, 28. februar 2011

Življenje: Preveč idej

Je to res? Že en teden nisem ničesar objavila na blogu?

Vzrok ni pomanjkanje idej, nasprotno, preveč se dogaja, zato ne utegnem pisati.

Vsi, ki ste že poskusili napisati prispevek za blog, veste, da je za dobro besedilo potrebno kar nekaj truda - da izločimo odvečno, nepotrebno in zmedeno, ki se nam mota po glavi. Problem torej ni premalo, ampak preveč idej.

Včeraj sem po dolgem času delala s Power Pointom. Najnovejša različica se razlikuje od prastare s katero sem do sedaj pripravljala folije. Hitro sem si prilagodila ukaze in z užitkom ustvarjala folije. Ta teden bom namreč poučevala prodajalce o feng shuiju.

Razpisala sem tudi termine za začetni seminar iz klasičnega feng shuija. Interesenti vabljeni!

Pravijo, da bo še ves marec hladno in deževno vreme, zato se bomo lahko podrobno posvetili najaktualnejši spomladanski temi - hujšanju. Napisala bom sedem prispevkov, kako zdravo in uspešno shujšati. Si že delam zapiske v rokovnik, pa tudi mojega dragega moža sem zaslišala. On ne razume čisto, kaj pomeni biti debel, saj je bil in je suhec. Zato pa imate mene, jaz vas razumem in sočustvujem z vami, vendar vas bom za ušesa, če se letos ne boste lotili hujšanja na "moj" način. Dovolj je neučinkovitih diet, letos bo drugače!!!

5 komentarjev:

  1. Krasno! Pa imam voditelja,ups, voditeljico kateri verjamem kar zapiše in ji zaupam. Komaj čakam in se vam zahvaljujem,da nam boste posredovali svoje znanje in izkušnje.

    Lepo vas pozdravljam, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  2. O, fino! Jaz se že celo leto spravljam zraven, pa mi še ni uspelo začeti. Ravno danes sem si kupila nove kavbojke - eno št. večje. Kriza!!

    Lp
    Hel1

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito, jaz imam občutek, da sem že celo življenje na dieti..... (učinek peklenske gugalnice). Se že veselim novih izzivov. LP, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdaj pa sem res pod pritiskom! Objaviti bom morala navodila, ki bodo 110% delovala in vsem pomagala. Saj bom kmalu sporočila smernice za zdravo hujšanje, samo še nekaj namigov, ki mi jih je dal Dominik, moram preveriti.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  5. Helena, tudi sam se veselim teh objav...upam, da bodo res čimprej, poletje se bliža:)

    OdgovoriIzbriši