nedelja, 20. februar 2011

Življenje: Artičoke in nedeljski zajtrk

Artičoke so se čez noč dobro napojile z aromami (ha,ha, zvenim kot Jamie Oliver) in nestrpno čakale, da pristanejo v mojem lačnem želodčku. Popekla sem polnozrnati kruh in izbrala Ibi namaz z imenom "Italiano", kaj pa drugega.

Nedeljski zajtrk po mojem okusu

Bilo je božansko in zelo sem navdušena nad česnom, ki sem ga tokrat dodala v marinado.

Sem pa danes takole razmišljala: spomladi si je potrebno najmanj dvakrat očistiti jetra, pripraviti kolo za začetek sezone (drugače boste vedno našli priročne izgovore, zakaj se z njim ne vozite) in temeljito presortirati zimske stvari (od spodnjega perila do plaščev in čevljev).

Kaj pa vi naredite na začetku pomladi? Imate spomladanske rituale?

Ni komentarjev:

Objavite komentar