torek, 15. februar 2011

Feng shui: Namesto volitev raje kitajski horoskopi

Ko ničesar ne pišem na blog, se to zgodi iz različnih razlogov:

1. Sem na dopustu (ne, nisem).

2. Sem zbolela (ne, zdrava sem kot dren, čeprav vsi okrog mene smrkajo in kašljajo)

3. Sem na seminarju (ne, na žalost nisem, bom pa jutri).

4. Imam preveč dela (še kar gre, se pa že čuti, da se bo kmalu začela spomladanska feng shui sezona).

5. Berem zanimive knjige (ja, zaradi knjig sem vas zanemarila).

Malo prebiram romane (čisti šund, ni omembe vredno), malo strokovne članke, še največ pa kitajsko astrologijo. Včeraj sem dobila knjigo o kitajski astrologiji Bazi Suanming in partnerskih odnosih. Teh knjig je tako malo, da smo hvaležni za vsako, ki je vsaj malo na nivoju. Avtorja Horsta Görtza že poznam, saj je napisal dober splošni priročnik o kitajski astrologiji z interpretacijami horoskopov.

V knjigi o partnerskih odnosih je obdelal skoraj vse teme, ki so pomembne pri izbiri partnerja: kdaj se dva ujemata, komu je pomemben denar, kdo bo zvest, kdo ima homoseksualna nagnjenja, kdo je raje sam ... To znanje mi bo zelo koristilo pri ženitni posredovalnici, ki jo bom imela na stara leta. Saj vem, vsi mislite, da se šalim. Pa se ne! Čez nekaj let se bodo drastično zmanjšale možnosti za socialna druženja, tudi ljudje bodo drugačni in se ne bodo znali družiti. In tukaj nastopim jaz s kitajskimi horoskopi.


Seveda bodo še vedno pomembni hormončki in simpatija, vendar bom svojim strankam s predizborom pomagala k bolj efektivnemu iskanju partnerja. Görtz v knjigi predstavi tudi horoskope znanih osebnosti, še posebej politike in igralce. Pri nekaterih politikih bi si srčno želela, da bi jih izbrali s pomočjo kitajskega horoskopa, ne z volitvami.

Izvedela sem, da je bila Margaret Thatcher izredno uživala kot poročena gospa. Seveda si je za moža izbrala veliko copato, saj je bilo jasno, da je tudi doma veliki šef. Mimogrede: posneli bodo film o gospe Thatcher in upodobila jo bo Meryl Streep. Putin ima grozljiv horoskop in nikoli ga ne bi rada imela za nasprotnika. Pomirjajoče pa je, da je Barak Obama pravi cukrček, da je tudi zasebno takšen, kot ga vidimo v javnosti.

Obama in naš Borut Pahor imata nekaj skupnega: njun osebni element je zemlja yin. Potem pa se podobnost neha. Škoda.

Ni komentarjev:

Objavite komentar