torek, 14. december 2010

Dopust: Na soncu v Hurgadi - Egiptu

Objavljam teh nekaj fotografj, ki sem jih naredila v Egiptu.  

 Dokaz, da sem res bila v Hurgadi - saj me prepoznate, a ne?

 Fotografije so nastale ob egiptovski 7. uri zjutraj (po naši uri je to ob šestih); na spalno sem si samo navlekla kopalni plašč in odšla fotografirat. Sonce je vzhajalo ob 6.30 in zahajalo ob 17. uri. Temu ritmu smo se vsi zelo prilagodili in hodili spat s kurami ter zgodaj vstajali. Neverjetno, kako svetloba vpliva na človeški organizem - ob 20. uri sem že zehala (no, mogoče tudi zaradi rdečega vina ...) in bila budna zgodaj zjutraj.

 Tudi, ko se je plaža napolnila s turisti, je bilo vzdušje bolj mirno. No, občasno so ga popestrili Rusi, ki so pridno izkoriščali alkoholno ponudbo "all inclusive". Če primerjam energijo gostov decembra in februarja, lahko ugotovim, da so bili februarja vsi dosti bolj nervozni. S feng shuijem se da to dogajanje zelo lepo razložiti, kar pa bo tema prispevka v naslednjem tednu, ko bomo govorili o dung gee (izg. dang dži).


 Najin sobar nama je vsak dan ustvaril kreacijo iz brisač, kar mi je šlo strašno na živce, vendar moj možiček ni želel posredovati pri sproščanju egiptovske kreativnosti. Zadnji dan sva dobila kljunčkasta laboda, ki sta bila tako kičasto lepa, da sem ju morala fotografirati. Vidite, kaj dela dopust!!


V hotelskem naselju je bilo vsak dan več božično-novoletnih okraskov. Tik pred odhodom sem fotografirala nastajanje veliko piramide iz božičnih zvezd. Nisem se še odločila, ali bi mi bilo všeč preživeti božič v kopalkah. Hm, nekje na toplem soncu, s koktejlom v roki, po dobri masaži ... Ja!

Dopust je bil odličen, pravi kraj in pravi način zame, kar je tudi najbolj pomembno. Če me le ne bi doma čakalo toliko dela, da o kupih umazanega perila ne govorim. No, najin hotel nudi brezplačno pranje perila, kar nekateri pridno izkoriščajo. Dominik je slišal, da nekateri pridejo z umazanim perilom in ga takoj oddajo v pranje, drugi pa ga oddajo dva dni pred odhodom in pridejo domov z opranim perilom. Meni pa ne pride na misel, da bi mi perilo prali v hotelski pralnici, saj ne vem, kakšen prašek uporabljajo in koliko kosov se bo izgubilo.


4 komentarji:

  1. Le kako potem zalivajo to božično "smreko" ?
    Me kar strese ob misli, da bi se poleg mojih spodnjih hlač prale še kakšne tuje.
    Fajn počitnice, ja.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi mene je zanimalo ravno to, kako bodo zalivali božične zvezde. Ampak, delovna sila je v Egiptu še vedno poceni in verjetno bosta dva vrtnarska vajenca s kanglico zalivala posamezne lonce.

    Glede pranja: verjetno imajo zelo agresivne pralne praške, saj povečini perejo prte in posteljnino. Od sponjih hlač ne bi ostalo kaj dosti ...

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Moram reči, Novo leto in ti prazniki so res zanimivi na toplem, sama sem letos preživela silvestrovo in vse okoli v Afriki na 30+ in je bilo zanimivo, res pa je da ni tapravega prazničnega vzdušja, ker smo mi vseeno navajeni na kuhan vin pa mrzli nos...

    OdgovoriIzbriši