ponedeljek, 13. december 2010

Dopust: Znova v Hurgadi

Ker je bil letošnji poletni dopust aktiven (Irska) in ne morski, sva se odločila, da bova drugi teden decembra manjkajoče sončne žarke nabirala v Egiptu. Celo isti hotel sva izbrala kot februarja letos, kar se je izkazalo za zelo dobro potezo. Že po nekaj urah sva bila čisto odklopljena, saj sva prišla v znano okolje. Vreme je bilo idealno, od 26 do 28 stopinj, seveda je vedno pihljal veter, kar je pregnalo nadležne muhe.

Naredila sem zelo malo fotografij, ki jih bom objavila jutri, lahko pa si ogledate februarske:

Egipt Hurgada 1

Egipt Hurgada 2

Zelo veliko sem se ukvarjala s športom, veliko spala in jedla, vendar sem kalorije porabljala pri različnih športnih aktivnostih.

Tik pred odhodom v Egipt sva prodala star avto. Ta dan je bil res stresen, saj sem morala pred potovanjem zaključiti veliko stvari: plačati račune, odgovoriti na e-sporočila, pospraviti ordinacijo, zaliti rože ... Kupca avtomobila sta bila neznansko srečna, da sta dobila nov (rabljen) avto. Kar zavidala sem jima, kako sta žarela.

V soboto sem iz čiste radovednosti preverila, kakšen dan je bil petek, 3.12.2010. Kot veste, sem bila konec novembra na feng shui seminarju "Date Selection", kjer smo se naučili nekaj metod za iskanje ugodnega dne. Po najbolj osnovni metodi Tung Kung je bil dan "Establish" - dober za vse aktivnosti, kjer začnemo z neko aktivnostjo ali poslom (začetek prenove hiše, odprtje podjetja). Nikakor pa ni bil dober za prodajo, zaključek nekega posla. Zato sem kot prodajalec trpela, kupca pa zadovoljno zaželi.

Jutri je zanimiv dan - "Begin"! Kot že ime pove, je ta dan primer za vse novo: za začetek diete, za začetek učenja, za začetek varčevanja. Sicer obstaja še boljši dan za začetke, zato se jutri lotimo manjših projektov, za večje bo treba še malo počakati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar