četrtek, 4. november 2010

Rožice: Avantgarda v Prlekiji

Letos pozno spomladi sem mamo prepričala v nakup dveh "eksotičnih" rožic. Eksotičnih samo zato, ker govorimo o vrtnarski sceni v Ljutomeru, ki se še vedno varno giblje med pelarginijami in petunijami.

Za gavro sem jo relativno hitro navdušila, saj sem ji povedala, da cveti. Ampak za cipresasto konjsko grivo sva se morali trdo pogajati. Prav vsilila sem ji dve sadiki in sicer z argumentom, da visok blok potrebuje visoke zasaditve. Sem imela prav?

Zdaj sta obe rožici ljutomerska atrakcija št.1 - pozabite na vino in konje - in kmalu bodo pred blokom začeli pobirati vstopnino, zato pohitite z obiskom ...

Pred južno fasado, ki se poleti zelo, zelo segreje, se je gavra razrasla v velik grmiček. Ščetinasti konjski grivi pa celo cvetita! "Skalnjak"v levem kotu je nastal iz kamnov, ki sem jih mami prinesla iz različnih potovanj. Namesto spominkov se bolj razveseli kamnov.

Če bi roželjubke v bloku izbrale kakšno drugačno oporo kot bambusov kol, bi bilo že prelepo. Nekaj ruralnosti je vseeno potrebno ohraniti, ne glede na avantgardne zasaditve ...

Med vrtnicami pa imajo tudi štorklje

Ni komentarjev:

Objavite komentar