nedelja, 7. november 2010

Prehrana: Vegansko dobro v nedeljo

Za nedeljski zajtrk nisem komplicirala, saj se mi je mudilo v bazično kopel. Z zelenjavnim namazom sem si namazala domač polnozrnati kruh, ki sem ga včeraj na tržnici kupila od pohorskega ekološkega kmeta. Na srečo še vedno vztrajajo in razvajajo na, ljubljanske meščane, z zdravo IN dobro hrano.

Temperatura vode v bazični kopeli je bila idealna, zato sem z užitkom "zdržala" uro in pol. Prebrala sem kar nekaj revij in časopisov, zato jedilna zopet diha.

Za kosilo je moj dragi možiček sanjal o ogljikovih hidratih v obliki rižote, pa sem ga hitro postavila na trdna tla. Ne, dobil bo "samo" solato z nekaj koščki krompirja. Radiču sem dodala endivijo, naredila solatno polivko iz bučnega olja in preskočila česen, saj gremo jutri v službo. Mljask, je bilo dobro!


Pravkar pa sva pojedla dušeno zelenjavo, predvsem por in korenje, zraven pa, kot prilogo, basmati riž. Ja, v želodčku mi je lepo, vendar je glava bistra, zato bom še malo delala na računalniku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar