sobota, 27. november 2010

Irska: Killarney - najbolj turistično irsko mesto

Kaj lahko počnemo v Killarneyu? Predvsem privrženci golfa ga poznajo, saj je v okolici mesta veliko lepih igrišč za golf. Ravno v času, ko sva bila midva v Killarneyu, je potekal Irish open Golf. Obiskalo ga je preko 80.000 ljudi, da boste imeli boljšo predstavo, za kakšno prireditev gre.

Dan po zaključku turnirja sva si tudi midva ogledala odločilno 18. luknjo na Irish open Golf

Killarney je najbolj turistično irsko mesto. Zelo je amerikanizirano in izhodišče za Ring of Kerry - krožno pot po cesti N70, ki pa me že od daleč ni navdušila, zato je nisem "obkrožila". Killarney mi je ostal v spominu po zanič postelji in 10-watni žatnicah v lučeh, zato sem morala knjigo brati v kopalni kadi. Naslednji dan sta me bolela hrbtenica in vrat.

Potolažila sem se z dobrim kosilo, ki je bilo eno najboljših na Irskem.


Cene v restavracijah so ameriško visoke, porcije ogromne, kakovost pa bolj tako, tako.

Zajtrk? Ne, perverzna jutranja pojedina!

Na skupnih potovanjih z možem vedno poskrbiva, da vsaj za nekaj ur greva vsak po svoje. On je šel trenirat za Irish open 2011, jaz pa sem kot turistka raziskovala mesto.



V mestu je bilo izredno veliko prometa, saj nimajo obvoznice, ki bi golfa željne in druge tranzitne turiste vodila mimo centra.

Moj lačni nosek me je pripeljal do zelo perspektivne, "neameriške" restavracije. Za večerjo nisva dobila prostora, zato sva rezervirala za kosilo naslednji dan.

Če boste kdaj v tem koncu in želeli poskusiti zdravo, inovativno in okusno hrano, pojdite v The Vanilla Pod.

Hmm, je bilo okusno, solata z artičokami. Jetra so predla od ugodja (artičoke jih čistijo), brbončice tudi.

Najdražji in najslabši sladoled, ki sem ga kdaj jedla. Aja, kepica stane 3,5 EUR.
Z mešanimi občutki sva zapustilia Killarney in se odpravila naprej na sever po zahodni irski obali.

Ni komentarjev:

Objavite komentar