ponedeljek, 8. november 2010

Irska: Bantry House

Jasno, Bantry House se nahaja v bližini irskega mesteca Bantry. Ko sem v turističnem vodiču prebrala, da je poleg hiše lep italijanski vrt, sem Bantry House takoj uvrstila na seznam.

Kaj naj rečem? Vrt je zanimiv, čeprav me ravno italijanski del vrta ni navdušil, saj mi takšen stil ni všeč. In priznam, dvorca si od znotraj nisem ogledala. Enostavno se mi je uprlo, bila sem sita aristokratije, cerkva in muzejev.





Ja, imeli so tudi okrasne trave!



Zasaditve so bile zelo premišljeno razporejene glede na smeri neba in na pihanje vetra. In na severu so, seveda, bile hoste.






Od nemških turistk, ki so se z nama vzpenjale po stopnicah, sem izvedela, da so v dvorcu in okolici snemali film po knjižni predlogi priljubljene avtorice romantičnih romanov Rosemunde Pilcher.

V parku okrog dvorca so seveda rasli grmi fuksij, ki so ena izmed irskih krajinskih značilnostih. Kako lepi so v naravi, po eni strani filigranski, če jih pogledaš od blizu, in barvno zanimivi tudi od daleč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar