torek, 23. november 2010

Moda: Imamo novo knjigo o oblačenju

Lea Pisani je izdala super knjigo o oblačenju. Lahko sem pregledala že manuskript in moram reči, da bo v knjigi vsakdo našel kaj zase. Primerna je za poslovneže, za bodoče neveste, za turiste, ki se odpravljajo na dopust, za moške in ženske. V knjigi je veliko zgodovinskih in sodobnih podatkov o modi in oblačenju, ki so prav zabavni.

Lea nas vabi na predstavitve knjige, jaz bom seveda šla na predstavitev v Ljubljani, ki bo v trgovini Rašica. Na vabilu boste videli še druge termine, kliknite na sliko. Tudi, če niste modni frik, kar pojdite in pocukajte Leo za rokav (ne, ne, v njeni knjigi na strani 265 piše, da se to ne dela!), ne, samo lepo jo pozdravite in povejte, da prihajate z mojega bloga.

Ste opazili spodaj levo namig, kaj obleči za predstavitev knjige? Piše, da lahko pridemo tudi, če ne bomo čisto kot iz škatlice. Ha,ha, takšnim pripombam ponavadi nasedem samo jaz, vsi ostali pridejo 100% urejeni. No, potem pa ne rabijo Leine knjige in bi lahko ostali doma, si mislim, ter uživam v čevljih, ki ne tiščijo in v modrčku, ki me ne stiska. (Ko boste prebrali knjigo, boste ugotovili, da definitivno spadam v naravni stil oblačenja).

Kliknite na sliko in povečala se bo, da boste bolje videli termine za predstavitev knjige.

Kaj se bo dogajalo z vami, ko vas bo v roke dobila svetovalka Lea Pisani, pa si lahko preberete v tem mojem prispevku: Odštekano nakupovanje v Emporiumu.


Ni komentarjev:

Objavite komentar