sobota, 2. oktober 2010

Šport: In alergije

Danes zjuraj sem šla tekat na umetno stezo pri bližnji osnovni šoli. Ni mi všeč monotono štetje krogov, vendar za to porabim najmanj časa.

Presenečeno sem opazila, da sem brez moči, čeprav glede na redne treninge ne bi smela biti. Tokrat niso bila problematična pljuča, ampak mišice. Duh je bil močan, meso šibko ...

Kaj je bilo narobe? Takoj sem postavila diagnozo: dan prej sem pojedla nekaj, na kar sem alergična. Zaradi alergične reakcije v telesu je prišlo do oslabljenosti mišic in tkiv. Sumim na kruh, ki je vseboval mleko.

Povezava med močjo mišic in alergijami (ali drugimi stvarmi, ki nam škodujejo) obstaja. S tem se ukvarja kineziologija; s preprostim kineziološkim testom lahko vsak preizkusi, kar mu tisti trenutek škodi ali koristi.

Tokrat ne bom pisala o tem testu. Bi pa jih, če bi bila trenerka nekega športnega moštva, takoj poslala na alergijsko testiranje. Na primer, z bioresonanco in krvnimi testi. Si predstavljate ta neizkoriščeni potencial? Če bi lahko atlet tekel nekaj odstotkov hitreje, ker ne bi jedel alergenov? Če bi košarkarji bolje metali na koš in se golfisti lažje koncentrirali pri patanju?

Skupaj z razkisanjem telesa bi z malo truda za najmanj 10% izboljšali svoje športne dosežke. Športniki morajo za svoje dosežke disciplinirano trenirati in privoščim jim vrhunske rezultate.

Šport je še posebej pomemben v mladosti, ker se otroci naučijo discipline, vztrajnosti in doseganja rezultatov (dokončevanja projektov). To jim (nam) koristi tudi kasneje v življenju.

Vrhunski športniki so bili vedno idoli otrokom in mladostnikom; lahko pa bi jim bili tudi pri striktnem upoštevanju alergijskih diet. Veliko otrok je alergikov in zaradi svoje spremenjene prehrane jim v vrtcu in šoli ni lahko. Če bi bilo znano, da so alergiki tudi njihovi (športni) idoli, bi jim bilo lažje. In zelo zdravo!

Alergije niso nedolžna stvar, ker zelo slabijo imunski sistem. Tega se vsi dosti premalo zavedamo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar