sobota, 4. september 2010

Življenje: Glasni in odkriti kritik, ki v resnici hoče dobro

Nisem naročena na veliko e-novic, ker nimam časa za branje slabih novic. Odkar je vodstvo spletne knjigarne prevzela Natalie Lisac, žena marketinškega guruja Aleša Lisaca, ki je bil na mojem blogu že večkrat omenjen, prav z veseljem preberem njihove novice.

Tole je napisala v zadnjih novicah:

Pred kakšnim tednom so me prosili, naj se s kratkim sestavkom predstavim direktorjem, ki bodo prišli na moj seminar. Čisto na koncu sem napisala: »Priznala vam bom še, da imam tudi (za marsikoga) precej nadležno razvado, saj zelo rada gnjavim ljudi s spodbujanjem k zdravemu načinu življenja. Vsaj petkrat na teden vstajam ob petih zjutraj, da lahko že pred službo skočim na Šmarno goro ali tečem, tako mi popoldne ostane čas za igro s sinovoma in za branje. Prosim, premislite tudi vi, ali dovolj dobro skrbite za svoje zdravje!«

Katero mojo lastnost razberete iz zgornjih stavkov? Samodisciplino? Vztrajnost? Trdno voljo? Obsedenost? Fanatičnost? Velikodušnost? Sitnobo? Morda 'rugljevskost'?

Verjetno še dolgo ne bom pozabila žolčnosti, s katero mi je vrnil korpulentni gospod, ki si je v skodelico kakava s smetano stresal že četrto vrečico belega sladkorja in sem ga z neprikritim zmrdovanjem vprašala, ali res mora: »Očitno nisi sposobna razumeti, da ima vsak sam pravico odločati o tem, kaj bo pojedel ali popil. Kritizirate pa praviloma samo tisti, ki imate psihične probleme!« 'Njegovo pravico' vseeno precej z lahkoto razumem. Vem pa tudi, da na glas in odkrito kritizira samo tisti, ki ti v resnici hoče dobro. Ne glede na to, kakšne probleme ima …
--------
Sicer ne vstajam ob petih zjutraj petkrat na dan, ker niti slučajno nisem tako disciplinirana in motivirana. Mislim tudi, da veliko telesne aktivnosti ni zdravo za telo, saj ga močno zakisa in s tem porabljamo preveč mineralov. Definitivno pa spadam v kategorijo glasnih in odkritih kritikov, ki želijo samo dobro.

Ni komentarjev:

Objavite komentar