četrtek, 26. avgust 2010

Politika: Kdo je minister za zdravje, Dorian Marušič?

Redni bralci tega bloga že veste, da nisem samo svetovalka za feng shui, ampak tudi podjetnica oz. direktorica podjetja, ki večino svojih prihodkov dobi z zdravljenjem in svetovanjem na tem področju.

Zato me, seveda, zelo zanima, kaj in kako delajo na ministrstvu za zdravje. Aktualni minister mi je bil že od vsega začetka zelo zanimiv, pa sem ga ocenjevala samo po žensko, vizualno. Opazila sem njegovo vitko postavo, zanimiva očala, še bolj zanimiv slog oblačenja. Hm, po izobrazbi je matematik in zdravnik - od kod mu toliko smisla za oblačenje?

Minister bi, po mojem mnenju, moral biti vrat, ki odloča o tem, kam se bo obrnila glava. Nekateri ministri so definitivno "samo" glava, vrat pa so lahko sekretarji, tajnice, lobisti, prijatelji in "prijatelji", žene, ljubice ... Najhujše je, če ministrstvo nima ne glave ne vratu. Ne bom zlobna in ne bom imenovala nobenega konkretnega primera.

Gremo nazaj h gospodu Marušiču. Rojen je 13.6.1957 v Kopru. Naredila sem njegov kitajski horoskop; ker nimam ure rojstva, manjka približno 30% horoskopa, ampak nekaj pa o ministru vseeno lahko izvemo.

Njegov osebni element je ogenj yang. Nič čudnega, da sem ga opazila, to je tip moškega, ki me je vedno privlačil, čeprav mi energijsko ne ustreza. Osebnostno je močan, čeprav ne morem povedati, ali je tudi vzdržljiv (manjkajo podatki). Mu manjka samokontrola? Pregled na dogajanjem? Z gotovostjo lahko trdim, da ni tipičen politik, celo to, da bo imel v politiki zanesljivo težave, ker ne misli kot politik. Je iznajdljiv, ve kaj bi rad, dobro se zna samoanalizirati. Nikoli ne bo lačen, saj bo vedno imel ideje, kako lahko preživi.

Njegov delni horoskop pravi, da je pošten in priljubljen, da bo do denarja prišel s trdim delom in ne s špekulacijami. Uf, kako pomirjajoče!

Smisel za oblačenje je dobil od elementa ognja, kamor spada modna industrija. Ognjeni ljudje so ponavadi tudi kolerični, česar pri njem ni opaziti, torej mora imeti nekaj samokontrole in s tem element voda (ki je odgovoren za komunikacijo).

Kakšna je torej moja napoved, bo našel rešitev v sporu z zdravniki? Odvisno od tega, ali je vrat ali ni. Mislim, da bi lahko bil odličen vrat in da bo obrnil glavo v pravo smer. Seveda bo odločujoča podpora šefa vlade Boruta Pahorja. Vemo, da je Borut zemlja yin, zato ga Dorian (ogenj yang) zelo dobro podpira oz. mu ne kontrira. Mislim, da se zelo dobro razumeta, razen, če ni Borut Pahor ljubosumen na seksi suknjiče Doriana Marušiča ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar