petek, 27. avgust 2010

Irska: V sto let starem japonskem vrtu

To je bil prav poseben dan, zato sem lahko izbrala znamenitosti, ki bi jih rada obiskala. Odločila sem se za japonski vrt, ki je vključen v Irish national stud (kobilarna). Prvotni lastnik je moral biti prav zanimivi tip, saj je npr. žrebeta izbiral glede na njihove horoskope. Hlevi pa imajo posebna okna, da so konjički obsijani z ravno prav sonca in lune.

Dal je tudi narediti japonski vrt. Japonski mojster je s številnimi pomočniki skoraj 20 let postavljal japonski vrt. Zelo mi je žal, da si ga nisem ogledala pred 60 ali 50 leti. Zaradi napačne nege (da ne bo pomote, zelo se trudijo, vendar bi bila dobrodošla pomoč japonskih vrtnarjev) je veliko rastlin odmrlo, ali so nestrokovno obrezane. Drugod vlada nered in bi med rastlinami morale švigati vrtnarske škarje.

Ampak, genialen koncept vrta je še vedno zelo dobro viden, zato je japonski vrt eden od mojih favoritov pri izboru irskih znamenitosti. Vrt prikazuje potek življenja od rojstva do smrti.






Dokaz, da sem bila tam ...

Most simbolizira prehod iz enega v drugo življenjsko obdobje


Na življenjski poti nas čakajo nevarnosti, ko je potrebno pogumno skočiti na drugo stran

Ha, ha, kako lep mostiček za mladoporočenca

Eden izmed javorjev, za katerega bi morali, po mojem mnenju, malo lepše skrbeti (japonski vrtovi so že po definiciji yin, vendar tole drevo ni oddajalo nobene energije, samo životarilo)

Seveda v japonskem vrtu ne sme manjkati vodnih motivov

"Terasa" pred čajnim paviljonom


Katera pot je prava - leva ali desna?



Zakaj tako?




Asfalt v japonskem vrtu?


Vseeno, ali smo izbrali levo ali desno pot, vedno bomo prišli do tega mostu, ki vodi v "zreli" del vrta.

A ni lep?


Ozka potka, ki nas vodi do - nebes?


Ne vem, kdo stanuje v tej hiši, je pa v bližini hlevov in vrt je lepo urejen

Hm, kako nežna trava, pa tako dominantna

Konji me niso zanimali, smo pa srečali te tri, ki so se obnažali zelo družinsko. Vse so počeli skupaj.

Razmišljajočega filozofa (meniha) sem fotografirala vsaj 50-krat, tako mi je bil všeč. Kar pridružila bi se mu!



Okrog tega slapu so rasla drevesa, zdaj so ostali samo še prepereli ostanki



Na desni strani fotografije je okrogel zidan prostor za čiščenje in meditacijo.

Pokopališče za živali (konje)

Po potki do izhoda, kjer naju je čakal bogato založeni "shop" z nakitom, obleko za lov, sladicami, viskijem, knjigami, majicami, prtički, jedilnim priborom ... Midva sva raje odšla na dobro večerjo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar