petek, 23. julij 2010

Življenje: Počitnice, fotografija in koruzništvo

Dragi bralci bloga!

V naslednjih dveh tednih se bo frekvenca objav na blogu drastično znižala. Saj vem, da sem vas razvadila, ampak potrebujem pisateljski premor. Ko pridem nazaj, bom samo vaša, še bolj pametna in lepa. Pa nikar ne mislite, da bom lenuharila - počitnice bodo aktivne (zalivanje rož, pleskanje ordinacije, pospravljanje in učenje).


Moji fotografski uspehi na slovensko-italijanski poroki so me tako navdušili, da sem se prijavila na delavnico poročne fotografije. Seveda, samo vaja dela mojstra, zato potrebujem poskusne zajčke. Se kdo prostovoljno javi? Bi se kdo samo zaradi "mene" poročil? Ne pozabite, zaenkrat delujem samo kot sekundarni fotograf!

Danes sta se oglasila mladoporočenca in mi v zahvalo za nekaj uspelih fotografij (bodimo iskreni - 10% kvota dobrih fotografij še vedno velja) prinesla pozabljeno majčko in - sveža jajca. Že nekaj dni si jih želim, zato bodo jutri v ponvici prav slastne.

Ha, a vidite, kako poceni fotograf sem! Pa ne za dolgo, zato pohitite s poroko.

V Sloveniji je občutno preveč koruznikov. Dolgo časa nisem vedela, zakaj je koruzniška zveza drugačna od zakonske. Potem pa sem slišala izjavo neke strašno brihtne ženske, ki je povedala, da so v zakonski zvezi znani pogoji igre. Tako, to je bistvo zakona!

Dragi moji, septembra se bo začela prodaja bazične kozmetike. Pripravili bomo testerje in organizirali "bazične" dneve odprtih vrat. Mogoče bo že končana nova spletna stran trgovine Avita - uf, to bi bilo lepo!

Za konec ne bom predolgo duhovičila. Res se spočijte v teh dneh in vsaj nekaj ur ne delajte ničesar. Toliko yanga imamo čez celo leto, da si med dopustom moramo priskrbeti yin. Uživajte v brezdelju!

Ni komentarjev:

Objavite komentar