nedelja, 11. julij 2010

Delo: Poletni kič v ordinaciji

Kmalu bomo pleskali, zato sem naredila nekaj arhivskih fotografij o letošnji poletni ureditvi ordinacije. Ko sva z Dominikom hodila na bioresonančno terapijo (več kot eno leto), je bilo v ordinaciji zdravnika zelo dolgočasno. Vedno enako. Med terapijo imajo pacienti čas, da opazujejo prostor v katerem sedijo.

Zato se dekoracija v naši ordinaciji spreminja glede na letne čase. Nekaterim je všeč, drugim ne, se pa vsaj nekaj spreminja. Trudim se po najboljših močeh in zdi se mi, da sem vsako leto boljša.

Ob vstopu v terapevtsko sobo 1 se pogled takoj zaustavi na reševalnem stolpu. Kje je Pamela Anderson?

Ta motiv gledajo pacienti med terapijo. Mislim, da jim ni dolgčas.

V skrinji je zaklad ...

... na ležalniku pa jaz!

Je v tej skrinji tudi gusarski zaklad?

Na recepciji radi jadrajo ...

... in da bodo našli nazaj v Murgle, sem jim postavila svetilnik.

V terapevtski sobi 2 je med lončnicami polno skritih morskih motivov

O, to sem pa kupila v Berlinu!

Lep dopust!

Ni komentarjev:

Objavite komentar