torek, 8. junij 2010

Življenje: Prdeci generacije Y

Evo, oglašam se prej, kot sem napovedala. Kot ste verjetno opazili, sem na prvi strani naredila povezave na bloge, ki jih bolj ali manj redno spremljam.

Zelo zanimivo temo je na svojem blogu objavila "Zapravljivka", pa ne toliko zaradi aktualnosti, ampak, ker je uporabila izraz prdeci (pardon, prdci). Me veseli, da ga uporablja še kdo drug.

Obvezno si preberite komentarje, predvsem ženske so se oglašale. Berite jih odprtega duha in poiščite nekaj pozitivnega zase.

3 komentarji:

  1. Res zanimivo, da sem našla osebo, ki ceni iste vrednoste kot jaz. Preletela sem priložene bloge in lahko rečem le: življenje je lepo. Samo opazovati moraš - predvsem malenkosti, ki nam začinijo življenje. Krasne slike in besedila. Hvala za lepe utrinke!!
    Pozdravček!
    Milena

    OdgovoriIzbriši
  2. Helena hvala za linkanje in hvala z link "zapravljivke".

    OdgovoriIzbriši
  3. Zapravljivka: ja, rada vas berem in še več takšnih prispevkov. Sicer pa vedno podpiram ženske, ker mislim, da moramo bolj držati skupaj.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši