ponedeljek, 14. junij 2010

Življenje: "Moj" vikend

Moj dragi možiček je na seminarju na Malti, zato sem si privoščila pravi ženski vikend. Najprej sem šla teč, nič pretiranega, kakšnih 30 minut. Oprala sem dva stroja perila in bila ob 9.15 že v Atlantisu; kjer sem ugotovila, da bom imela samo žensko družbo. Na srečo nas do 11. ure ni motil noben moški in lahko smo ponosno razkazovale svoj celulit ...

Veliko sem plavala (mimogrede, moja najljubša žival je vidra in srčno rada bi osvojila njeno tehniko, ko plava na hrbtu in hkrati je priboljšek - moj trener Aleš mi je omenil, da mi bo pokazal nekaj trikov ... ne, ne , to je bilo za plavanje kravla) in brala. Ob 13.30 sem hitro šla na tržnico po zelenjavo, potem pa v Kolosej na ogled filma Seks v mestu 2. Niti ni tako grozen, kot so ga popljuvali, seveda pa ne smemo pričakovati preveč.

Še najbolj všeč mi je bil Živina, ker je znal zakonske težave rešite na sodoben, pa hkrati moški način. Res posnemanja vredno!

Nedelja je bila tudi delovna, veliko sem pospravljala in prala, še več pa brala knjigo. Oh, kako lepo je na balkonu med rožicami ... Zvečer sem si naredila bazično kopel, pogledala romantičen film in šla spat.

Tako, sedaj veste, zakaj nimam časa pisati bloga. Ne, resnica je, da sem nujno potrebovala takšen normalen, "svoj" vikend, saj že od februarja naprej ni miru.

2 komentarja:

  1. Ampak res - take dneve potrebujemo vse ženske. Jaz takrat tudi veliko berem, uživam med rožicami, na sprehodu z psom, sedenjem na travniku med poljskim cvetjem in predvsem - gledam romantične filme in brez sramu ( in brez vmesnih komentarjev) jokam in jokam, ker se tako vživim v zgodbe. Tako paše, da se res povsem sprostiš. Zato me mož, ko se vrne domov, pogosto najde povsem objokano z rdečimi očmi.
    LP
    Milena

    OdgovoriIzbriši
  2. Milena: oh, nisem osamljena pri "ženskih" dnevih. Ja, res je lepo občasno biti sam, da je potem ponovno srečanje lepše.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši