sreda, 30. junij 2010

Šport: Nagrada bo sladka

Medtem, ko je v naši kleti mojster menjaval ventile za centralno ogrevanje, sem oprala športno torbo, saj je nekaj časa ne bom potrebovala. Moj dragi trener me namreč zapušča - za celih 10 dni! Saj mu privoščim morski dopust, vendar bi lahko malo bolje poskrbel za svojo najboljšo varovanko (= mene, da ne bo dilem). Predlagala sem mu, da bi me med tem časom treniral drug trener, pa me je gladko zavrnil. Ne, nič ne bo. Potem sem mu grozila, da si bom sama poiskala drugega trenerja, pa se je samo smehljal.

Nisem postala športna odvisnica, brez skrbi. Trenerja sem samo malo dražila in čustveno izsiljevala. Odkar sem mu povedala, kaj je čustveno izsiljevanje, se ob mojih poskusih zelo zabava in nimam prav veliko uspeha. Po drugi strani me 10-dnevna pavza zelo skrbi, saj bova po dopustu začela z vadbo v naravi. To pomeni, da bom tekala od ene do druge vadbene postaje, tam pa me bodo čakale vaje, kot v fitnesu. Samo, da je zunaj več kisika in se še bolj utrudiš.

Vem, da nimam dovolj kondicije za takšne intenzivne treninge. Ampak, to je tudi smisel treninga, da greš preko svojih sposobnostih - bi v zboru zapeli vsi trenerji. Kar mi naslednji dan, ko me bolijo mišice, čisto nič ne pomagala. Današnji "poslovilni" trening je bil zelo naporen, zato že čutim nekaj mišic okrog ramena ...

Zdaj me že bolje razumete, a ne? Če že ne bo nadomestnega trenerja (seveda sem Alešu opisala, kakšnega si želim, ampak ga v Sloveniji ni, mi je zatrdil), sem morala narediti novi načrt. Še vedno imam nekaj časa, da se z Alešovo ženo dogovorim o posebnem, dopustniškem jedilniku. Tako bi moj trener prišel z dopusta odebeljen in z manj kondicije, in treningi v naravi bi bili lažji, saj bova po gozdu tekala oba. (Na žalost načrt ni izvedljiv, ker bodo na dopustu jedli zdravo, celo sokovnik gre z njimi!)

Načrt B je malo manj prijazen za moje maščobne celice in lenohitis: vsak dan ob 6. uri se bom odpravila na tek in vadbe v naravi pričakala s primerno kondicijo. Prosim lepo, če se domislite načrta C, D ali E, mi takoj sporočite, nagrada bo sladka ...

4 komentarji:

  1. Helena, tako si pridno vadila zadnje tedne, da sem ti moral privoščiti malo odmora.
    Po temu ko sem obupal z iskanjem primernega trenerja v Sloveniji in Evropi sem dal poizvedbo k znancu v ZDA in ta mi je posredoval kontakt od enega trenerja ki vsaj približno ustreza tvojim normam, mislim da mu je ime LOLO SANCHEZ.Poizkušal sem ga priklicati pa je zgleda da full zaseden in se sploh ne oglaša na telefon.
    Tako, da si ti kar privošči 10 dni odmora, to je tudi del vadbe.
    Čeprav se ta načrt B dobro sliši bi po mojih izkušnjah bil zate usoden, mislim v tem smislu, da ko bi jaz prišel iz morja ves spočit, bi ti bila čisto utrujena in tako bi ne dosegla svojega cilja.
    Načrt C: pojdi vsak 3 dan v eno vrtnarijo za 2 uri,
    D: vsak 3 dan pojdi v naravo slikat,
    E: pojdi z dragim na golf vsak 3 dan in mu nosi palice:),
    rabiš še kako idejo?
    LP
    Aleš

    OdgovoriIzbriši
  2. Nič ne bo, Aleš, načrt B ostane! Spregledala sem vse tvoje trike (dvojno zavajanje) in 13.7. na treningu v naravi bo sopihal samo eden od naju ...

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim ti samo dobro, ampak zgleda da bo tudi 13.7. sopihal tisti, ki sopiha že ves čas...bova mela pa bolj regeneracijski trening.

    LP
    Aleš

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako, problemček z nadomestnimi treningi je rešen! Ruth Podgornik Reš se je ponudila, da bo moja trenerka (bodimo iskreni, povabila me je, da lahko z njo grem na tek). Adijo Lolo, ne potrebujem te, zmagala je ženska solidarnost.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši