sreda, 23. junij 2010

Rožice: Junijski pozdravi iz Šiške

Fotografije z balkona v Šiški so bile narejene 16.6.2010, vendar se mi zdi, da je sedaj že vse drugače. Preden postanejo popolnoma neaktualne, jih objavljam.


Preproste tri koprive krasijo balkon, vedar se jih ne morem nagledati. Lepe so v vsakem vremenu, tako obsijane z jutranjim soncem, kot mokre po dežju.



Vse je pripravljeno, kot lansko leto, za gnezdenje kosev. Vendar se bojim, da jih letos ne bo. Pa celo dve mulenbekiji sem jima posadila.

Pogled s stola, ko spustim naslonjalo in pogledam navzgor

Še ne "ostankarski" lonček, vendar koprivi lepo rasteta in kotiček bo kmalu poln energije

Res špartanska okenska zasaditev - kot si je zaželel moj mož

Medena trava - povsod raste, samo zalivati jo je potrebno redno

Letošnja okenska zasaditev paše celo k okenskim okvirjem in polici ...

Še ena lepotica, ki zapolnjuje kot


Z makro objektivom se lepo vidi, kako kosmat je afriški smilj

Cvetovi heuhere

Tako lepa je bila koralna fuksija, preden jo je napadla koreninska gniloga (tolažim se s tem, da mi je enkrat propadla konec julija, ker se je prehladila zaradi toče)

Ta veliki frajer na balkonu je kordilina. Nič ji ne škodi, ne dež, ne veter, ne mraz. Obvladuje ostale rožice in soseda je že komentirala, da je letošnja zasaditev še posebej lepa.

Koprive so lepe tudi od blizu


Pod kordilino sem posadila deteljo in kar dobro se razumeta

Katera rožica pa je to?

Špartansko zasajen balkon, ampak mi je kar všeč

Ni komentarjev:

Objavite komentar