torek, 15. junij 2010

Feng shui: Svet je majhen

H Klari Kromek sem začela hoditi, ko je še delala pri Mičotu, potem nekaj časa ne, po vrnitvi iz Nemčije pa zopet redno. Svetovala sem ji pri manjši preureditivi frizerskega salona in novi hiši.

Danes mi je med striženjem razlagala, kako je zaljubljena - v svojo hišo. Kako se super počutijo, kako so obiskovalci navdušeni, da so jo pohvalili celo mojstri.

Zato je takoj zastrigla z ušesi, ko sem ji povedala, da sem bila svetovalka pri urejanju frizerskega salona v Domžalah. "Ne, Klara, ničesar ti ne morem povedati, vedno sem diskretna, razen, če stranka želi drugače," sem ji pojasnjevala.

Moja diskretnost ni čisto nič zalegla, saj je Klara čisto sama izvohala, kateri salon je to. Ker je zelo dejavna v obrtni zbornici in v sekciji frizerjev, je obiskala ta novi salon in, seveda, po 10 minutah sta z lastnico govorili o feng shuiju. (Ta frizerski salon je res nekaj posebnega, zato ga bom predstavila na blogu, če bo lastnica dovolila.)

Tudi Klara že nekaj časa načrtuje prenovo salona, zato sva se danes po striženju intenzivno pogovarjali o prenovi. Na srečo se je ravno v tistem strenutko prikazal njen mož Mare in z metrom v roki kontroliral ideje.

Ubogi Klari sem skritizirala postavitev blagajne, vetrolova, predelne stene, logotip ... Ampak, to je feng shui. Poleg tega pa se zaveda, da je potrebno salon preurediti tako, da bo všeč strankam. Da se bo obnesel v različnih situacijah in letnih časih.

Sam koncept je super, zopet je zelo inovativna in trendovska. Tudi o tem projektu bom še poročala, ker je izredno zanimiv.

Naj se vam na koncu še potožim, da je bilo na današnjem treningu zelo hudo. Nekje proti koncu sem le pogruntala, kaj je narobe. Moj osebni trener Aleš ima jutri težek izpit. In ker vso svojo energijo hrani za jutri, mu je nisem mogla krasti, kot ponavadi. Na srečo sem feng shui svetovalka in razumem njegovo trenutno energijsko skopuškost ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar