četrtek, 20. maj 2010

Življenje: Študentski prdeci

Nekega ponedeljka, ko bi me na poti od Šiške do Murgel skoraj povozilo pet avtomobilov, sem začela uporabljati izraz prdeci. Po dveh konfliktnih situacijah z objestnimi vozniki mi je namreč zmanjkalo kletvic in čez moja usta je prišla samo ena - prdec!

Ugotovila sem, da je beseda zelo uporabna, saj ji lahko z dodajanjem ustreznih pridevnikov (ali prilastkov) požlahtnimo pomen. Na primer, birokratski prdec, sebični prdec, prdec na kvadrat, popolnoma zmešani prdec, foto prdec, histerični prdec, kolesarski prdec ... Seveda velja oblika za oba spola, čeprav so "moji" prdeci v večini moški.

Ko sem se danes zjutraj vozila mimo parlamenta in videla številna razbita okna, mi je čez ustnice prišla samo ena oblika kletvice: študentski prdeci!

Me prav zanima, koko bodo očistili "smrad", ki so ga naredili na včerajšnjih demonstracijah.

3 komentarji:

  1. Dobro napisano... kamen na kamen palača, prdec na prdec atomska (bomba).

    OdgovoriIzbriši
  2. Iz večih virov sem slišala, da naj bi bili najbolj objestni (in pijani) dijaki. Če je to res, bo naša starost zelo težka. Ti dijaški prdeci naj bi namreč poskrbeli za naše penzije, ampak o tem že nekaj časa močno dvomim. Zdaj sem še bolj prepričana, da nas bodo poslali umret nekam v naravo (mi se bomo komaj zmogli privleči do Barja), kot so to nekdaj počeli Indijanci. Še en argument več, da se najbolj splača vlagati v svoje zdravje, da bomo na stara leta še vsaj malo uporabni za današnje "dijake" in nas ne bodo nagnali umret.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Bi oddala še svoj komentar, pa ste berljiva, zelo zelo. Da me slučajno potem ne bo kdo lovil za moje besede ... Se grizem v jezik!

    lp

    Lidija


    p.s. Ostajam pri rožcah, tako in drugače. Vaše zasaditve s koprivami izgledajo super. Sama ravnokar z vrta, nadihana in skulirana bolj, kot si človek lahko misli!

    OdgovoriIzbriši