ponedeljek, 3. maj 2010

Življenje: Leto 2010 - leto komarnikov

"Tega pa res ne razumem", mi je ob priliki potožil nek v Ljubljani živeči tujec. "Da ima narod s toliko komarji, tako malo komarnikov. "

Koliko ljudi poznate, ki so si na okna dali komarnike? Tudi pri novih hišah in stanovanjih so komarniki še vedno znanstvena eksotika. Ni potrebno, da so premični, lahko kupimo fiksne mreže in jih damo poleti na okna.

Lansko leto me je stranka, ki si je urejala luksuzno stanovanje, vprašala, ali naj še kaj naredi v svojem novem stanovanju. Ja, komarnike si namontirajte, je bil moj odgovor.

"No, tega pa mi še nihče ni predlagal, kljub temu, da so pri urejanju sodelovali številni strokovnjaki", je presenečeno odgovorila stranka.

Bodite letos ekološki in si namesto klimatske naprave omislite komarnike. Ponoči boste lahko na široko odprli okna in ohladili stanovanje. Lažje se boste znebili plesni, ki se je naredila pozimi, in še več kisika bo prišlo do vaših velic.

Naj bo leto 2010 leto komarnikov!

4 komentarji:

  1. Pa ravno s tem problemom se soočamo v naši hiški, v katero smo se preselili septembra lani. Tudi pri nas vrli projektanti niso pomislili na komarnike, pa čeprav živimo na Brezovici, kjer je praktično marost. Hm, pa samo dodatno vodilo ob roleti bi bilo potrebno, kar zadeve verjetno sploh nebi podražilo.

    Lp iztok

    OdgovoriIzbriši
  2. Podobno je tudi pri nas. Potem pa sem videl, kako ima zadevo urejeno kolega. S podjetja AKROL iz Mengša so mu pač svetovali neko rešitev, ki jo je moč videti tukaj http://www.akrol.si/default-20010,2.html, ki se je izkazala za zadetek v polno. In ja, namesto klime raje komarnike.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala obema moškima za dodatne komentarje. Sem pričakovala bolj ženske glasove, ampak komarji očitno motijo tudi nasprotni spol.
    Poleti uživam, ko pridem zvečer domov in lahko nas odprem vsa okna, ne da bi me slrbele vešče, komarji in druge leteče žuželke. Kot sem že napisala - komarniki na vsako okno, pa bo življenje lepše.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. Mi pa jih imamo, drugače bi bilo ob Ščavnici neuzdržno.

    OdgovoriIzbriši