sobota, 1. maj 2010

Zdravje: Hujšanje s kitajskim horoskopom

Pisanje bloga sploh ni tako težavno in, vsaj meni, nikoli ne zmanjka idej. Če jih ne utegnem vseh objaviti, si jih zapišem in dam v mapo. Med prazniki sem pregledala listke z idejami in našla enega prav zanimivega.

Tanja Glažar, moja kolegica, svetovalka za feng shui, mi ga je povedala. V bistvu je tako enostavno genialen, da sem prav jezna, ker ga sama nisem pogruntala.

V kitajskem horoskopu imamo vsi t.i. osebni element, ki določa naš jaz (osebnost). Element, ki se v ciklusu petih elementov nahaja pred osebnim elementom, ga hrani. Element, ki mu sledi, ga izčrpava oz. osebni element oddaja energijo naprej.

In pri hujšanju delamo ravno to: oddajamo energijo.

Če še ničesar ne veste o feng shuiju, vam zelo verjetno ni bilo nič jasno, zato bom drugače razložila:

Pet elementov si sledi v določenem cikličnem zaporedju. Najprej je element les, ki mu sledi ogenj, nato zemlja, kovina in voda. In znova začnemo z lesom.

L-O-Z-K-V-L-O-Z ...

Na primer, osebni element osebe X je kovina. Element zemlja hrani kovino, element voda jo izčrpava. Torej bi oseba X, ki ima osebni element kovina, najlažje shujšala pozimi (to je letni čas, povezan z elementom voda).

L - februar, marec, april

O - maj, junij

Z - julij in zadnjih nekaj dni vsakega meseca

K - avgust, september, oktober

V - november, december, januar

Ostane vam samo še določitev osebnega elementa. Na internetu obstaja dovolj brezplačnih programov (npr. www.wofs.com), ki pa so samo 90% zanesljivi. Zato pazite: če ne boste shujšali, bo mogoče kriv napačen osebni element.

Tanja Glažar mi sicer ni omenila, ampak mogoče bi bilo hujšanje še učinkovitejše, če bi tudi jedli hrano, ki spada v izčrpavajoči element.

Gospod X bi moral torej jesti predvsem slana živila (pomembno je to, kar občutimo na jeziku). Več o kuhanju s petimi elementi: članek.

2 komentarja:

  1. Osebni element se razbere iz KUA števila?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne, kua število ni enako osebnemu elementu iz kitajskega horoskopa.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši