petek, 7. maj 2010

Rožice: Sezona se začenja!

Včeraj sem bila končno v vrtnariji Reš in nakupila manjkajoče rožice. Kot veste, sem letos sama naredila zasaditveni načrt, zato sem kar malo v skrbeh, kako se bo končal ta eksperiment. Še dobro, da sem s sabo imela skice, drugače bi pokupila pol vrtnarije. Gospa Slavka (Ruthina mama) in Stana (vodja rastlinjaka) sta mi pomagali pri iskanju in kombiniranju. Na srečo, drugače bi ostala do večera. V vrtnariji je ogromno lepih rož in kombinacij, ki si jih morate iti ogledat.

Prvi pozdrav, ko prideš v rastlinjak

Moj nakup, vendar sem nekaj rožic kupila že pred prazniki

Lepo, lepo, lepo ...

Kako enostavna, ampak lepa in prefinjena kombinacija. Tudi za začetnike, samo ne zalivajte prepogosto!

Ne morem se opogumiti in kupiti barvasti korit z vodno rezervo


Takšen grmiček sem preventivno kupila, če si bodo kosi na balkonu uredili gnezdo in potrebovali senco. Upam, da mi bo novi kmetijski minister kmalu podelil priznanje za najboljšo kosjo botro!

Letos bodo takšne detelje na balkonu v Šiški.

Velikocvetna kasija???

Idealna pelargonija za grob, je rekla Ruth na predavanju, kar bom letos preizkusila

Raj za ljubitelje kopriv, kar zaplavala bi v tem morju barv

Zanimive obešanke, ki bodo po 15.5. zapustile svoj inkubator

Oranžno-rumene zasaditve so mi očitno letos všeč

Hm, zanimiva kombinacija - si jo moram zapolniti za naslednje leto

Še eno, bolj umirjeno morje ...

2 komentarja:

  1. Ja, presneto, draga Helena, kako pa to, da sva se spet zgrešili?
    Me veseli, da te letos navdušuje oranžno-rumena, moja najljubša, scena :)
    Cvetoči pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo, Ruth!

    Pravkar začenjam s sajenjem enoletnic. Glede na izkušnje iz prejšnjih let, bom prišla v vrtnarijo še najmanj trikrat, pa se bova že srečali. Ja, letos bo zasaditev v elementu zemlja in ogenj, tako da bo veliko rumene, oranžne in rjavo-rdeče.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši