torek, 6. april 2010

Šiška: Kosovka in kos si delata gnezdo!

Včeraj pozno popoldne sva se vrnila s potepanja po Prlekiji. Kako je bilo, boste še izvedeli. Zdaj je pomembno nekaj drugega: kosa si zopet želita narediti gnezdo na balkonu v Šiški.

Da se nekaj dogaja, sem opazila včeraj. Ko sem zalivala mačehe, sem se iz oči v oči znašla s kosovko. Ko pa sem zagledala še zemljo na tleh, mi je bilo vse jasno.

Hitro sem angažirala Dominika, da je šel v klet po mrežo, potem pa sva jo v mraku razpenjala čez balkon. Najprej se je vdoru v "njen" teritorij upirala kosovka; ko pa to ni pomagalo, je odletela po možička, da sta se z bližnjega drevesa v duetu drla na naju.

Kot lani, sva na istem mestu pustila odprtino v mreži. Tudi lonček z rastlino (tokrat bršljanom) je tam kot lani. Mislim, da si je kosovka želela gnezdo narediti v koritu, ki je obešeno na balkonsko ograjo. Tega res nisem mogla dopustiti, saj bi bil to pravi suši bar za vrane. Vsedle bi se na ograjo in si postregle mladiče, kot po tekočem traku. Brrr ...

Mislim, da bosta nekaj dni opazovala situacijo, potem pa se opogumila in si začela delati gnezdo za mrežo. Mogoče se motim, vendar sem raje brez gnezda, kot pa s krvavim ptičjim masakrom, kot predlani v Murglah.

Lani je bila na šišenskem balkonu prava džungla, da se je gnezdo komaj opazilo (na srečo mreža tudi)

Imeli smo samo enega mladička, sinka debelinka, ki je v rekordnem času zrasel in odletel

3 komentarji:

  1. Ooo, kako lepo. Upam, da se bosta opogumila in naredila gnezdo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaenkrat se še nič ne dogaja. Po moje ji je balkon preveč prazen. Ja, bo pač morala počakati do junija, ko bodo zrasle enoletnice.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. no sem malo pozna s komentarjem ampak mi je tole ušeč rada imam ptice in ljudi ki imajo radi ptice

    OdgovoriIzbriši