četrtek, 28. januar 2010

Zdravje: Eno jabolko na dan

Objavljam tabelo, ki je mene prepričala, da so prehranska živila potrebna in da samo s prehrano ne moremo ostati zdravi.

Še pred petimi leti sem mojemu tastu razlagala, da ne potrebujem njegovih vitaminov in mineralov (že več kot 20 let jih jemlje), saj se zdravo prehranjujem. Potem pa mi je Dominik pokazal ugotovitve študije, kjer so analizirali vsebnost vitalnih snovi v sadju in zelenjavi. Rezultati so res grozljivi, čeprav so primerjali samo leti 1994 in 2004. Kaj, če bi primerjali vrednosti iz leta 1950 in 2004? Bi bila razlika pri vseh vitalnih snoveh -99,99 odstotkov?

V miru si oglejte vrednosti v tabeli. Vitamina C je manj za 96%, kalcija 69%, železa 87%, cinka sploh niso več našli (to je trenutno največji problem, ker dobimo s hrano tako malo cinka). Če poenostavimo, bi morali pojesti 4, namesto 1 jabolka na dan. Podobno je bilo v študiji z ostalo zelenjavo in sadjem. Torej bi morali danes pojesti 3x večje količine, kot pred 15 leti. Seveda bi se hitro zredili ali pa sploh ne bi mogli pojesti takšne količine. Zato so danes prehranska dopolnila nujna.

Pregovor "Eno jabolko na dan drži (odžene) zdravnika vstran", dobi naenkrat čisto drugačen pomen, mar ne?

5 komentarjev:

  1. Hoče reči,da je napaka v raziskavah ali,da je zaradi hitre pridelave razvrednotena prehranska vrednost vsega sadja in zelenjave

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne, v določitvi mineralov in vitaminov ni napak, to je za sodobno znanost "mala mal´ca". Naša živila so tako revna z vitalnimi snovmi. Zato je (med drugim) tudi tako veliko civilizacijskih bolezni. In ker že v osnovi pojemo preveč OH in beljakovin, nam zmanjka prostora v želodcu za zelenjavo.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja res žalostno, kam smo prišli, pa si še vedno zatiskamo oči pred resnico...sama sem pri svojih "rosnih" 27 letih spoznala, kako pomembno je zdravje, ker sem bila v to prisiljena...čeprav sem v začetku seveda poslušala zdravnike, ki so mi po dolgotrajnih težavah z želodcem dejali da sem depresivna in da mi ne znajo pomagati..(z zdravili seveda)...že vmes sem začela iskati druge rešitve-alternativne, ker ne verjamem v zdravila in ker jih tudi ne mislim jesti do konca življenja, kot mi je bilo rečeno....skratka za svoje zdravje skrbimo sami-mnogi takrat, ko je že hudo resno kaj narobe, nekateri šele, ko je prepozno. Sama sem še dokaj mlada in me ljudje ne poslušajo preveč kar se tiče zdravstvenih nasvetov, ali pa mi preprosto rečejo da vse že vedo, ampak da saj vsi tako jemo in dokler bodo lahko, bodo tudi oni tako jedli. Po svoje jih razumem, saj sem bila tudi sama takšna, dokler niso prišle bolečine. Dolečene težave sem imela že prej, pa saj danes jih imajo že otroci, pa je vse normalno (tabletka za to, antibiotiki za ono in life goes on....). A stalno drvimo v globje brezno, kjer bomo nekoč vse to plačali... Zato bom končala...jejte po pameti in zavestno in ohranjajte zdravje, ko ste še zdravi!!
    Helena vi pa še kar napišite kaj poučnega, komaj čakam na nov blog..lep pozdrav vsem!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Torej, katere prehranske dodatke pa vi priporočate?

    OdgovoriIzbriši
  5. Anonimna: upam, da bo vaša zgodba koga vzpodbudila, da bo deloval preventivno. Vsaj, ko vas začne prvič malo ščipati in boleti, odreagirajte. To še posebej velja za moške!

    Janja: kot lastnica spletne trgovine Avita bi vam morala reči, da takoj kupite vse naše izdelke ... Imam pa seveda bolj pameten nasvet, da lahko prehranska dopolnila izberemo šele takrat, ko vemo kaj vam manjka. Če mi boste poslali e-pošto na naslov info@avita-katalog.si, vam bomo, kot vsem ostalim, radi svetovali.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši