sreda, 23. december 2009

Zdravje: S pridnostjo in vztrajnostjo do dojenčka

Moj mož Dominik odgovarja na forumu Zdravilstvo. Ker sem jaz njegova tajnica, se ob tem veliko naučim (in to znaje posredujem vam na blogu). Zelo naju je razveselilo tole sporočilo:

"Pozdravljeni!

Zopet se oglašam po dolgem času. Stanje pri nas je takšno: pol leta sem bila na protiglivični dieti, se razkisala dlje časa, klistirala v začetku, probiotiki ves čas, pila zelenjavne soke in naredila eno čiščenje jeter.

Pred porodom sem se deset let zdravila zaradi neplodnosti, vmes sta bila dva splava...hudo je bilo. No, zdaj pa sem po prvem čiščenju jeter ZANOSILA! Ne morem verjeti, gospod Dominik res veste kaj delate.

No, zdaj pa preidem na situacijo, glede na to, da ne vem, če sem zrihtala vse glivice, sem prehitro končala s protiglivično, sem se odločila za naslednje ukrepe v času nosečnosti, da bi preprečila izbruh glivic in prenos na otroka:

- dva krat na dan probiotiki Agenki

- en kozarec zelenjavnih sokov oz. zdaj Celagon aurum, kateremu dodam 2 žlici lanenega olja

- bazični minerali, zanimam me kako je z razkisanjem in nosečnostjo, stranski učinki?

- alge klorela, preventiva zaradi živega srebra, samo ne vem koliko tablet na dan?

- za železo enkrat tedensko jetrca z rdečo papriko, čebula mi ne paše

- 2 litra filtrirane vode z reverzno osmozo glede prehrane pa: nič sladkega, kruh enkrat na dan, sadje v zmernih količinah...

Bo to zadosti ali mi svetujete še kaj?

Sinu so z BRT dokazali alergijo na jajce, paradižnik, sladkor, med in sonce. Zdaj pozimi je dobro in ne dajemo mu nič od navedenega in je ok. Upam, da se bo zadeva uredila.

Hvala in lp"

Tako, vidite, je moj mož že sedmič postal "svetovalni" očka ...

Celotna tema je tukaj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar