nedelja, 13. december 2009

Kulinarika: Ni samo lep, ampak tudi pameten

Zelo rada gledam kuharske oddaje. Moje najljubše trenutno so:

1. Die Küchenchefs, Vox, nedelja ob 19.05 (trije kuharji rešujejo slabe restavracije - moja najljubša oddaja!)
2. Die Kochprofis, RTL 2, ponedeljek 20.15 (drugi trije kuharji rešujejo slabe restavracije)
3. Rosins Restaurants - Ein Sternekoch räumt auf!, Kabel 1, torek ob 22.10 (slabe restavracije rešuje en kuhar)
4. Ramsay - Vražja kuharija, A Kanal, sobota in nedelja ob 15.50 (Gordon Ramsay muči svoje vajence)

Zadnjič je moj najljubši kuhar Martin Baudrexel (vidite ga ob nedeljah na Voxu, pri izgovorjavi imena je poudarek na samoglasniku a!) omenil, da delujejo posušeni paradižniki kot naravni glutamat, torej ojačevalec okusa.

Seveda sem želela nasvet še sama preizkusiti, zato sem kupila posušene paradižnike. Najprej jih je potrebno za približno 10 minut zmehčati v topli vodi, nato jih damo v drugo posodo, začinimo, zapremo s pokrovom in damo v hladilnik za nekaj ur. Nimam originalnega recepta, zato sem v marinado po občutku dodala česen, origano, majaron, malo popra, sol, vodo in olivno olje. Rezultat je spodaj:

Martinov naravni glutamat

Paradižniki so se čez noč napili marinade in lahko bi jih jedla čisto brez vsega. Vendar sem si zaželela sladko zelje s telečjo bio klobaso. Zelje je bilo res sladko (zaradi dodanega korenja in krompirja), skoraj preveč. In sem mu dodala na majhne koščke narezane paradižnike. Oh, kako je bilo dobro. Paradižniki so s svojo naravno kislostjo naredili jed harmonično in popestrili okus. Ja, Martin, znova si dokazal, da nisi samo lep, ampak tudi pameten.


Obogateno nedeljsko kosilo

Ni komentarjev:

Objavite komentar