torek, 17. november 2009

Čevlji: Dobro jih napnite

V Ulmu sem si kupila usnjene, vodonepropustne čevlje, ki so podloženi z ovčjo volno. Prav obožujem jih, saj so izredno mehki in udobni. Prodajalec me je takoj opozoril, da bodo hitro nastale "Gehfalten". Geh - iti, hoditi, Falten - gube, pregibi.

Pa sem ga hitro pomirila, da imam doma "Schuhspanner". Schu - čevelj, spanner - napenjač.

Bil je zelo presenečen, da tujka v njegovi trgovini sploh pozna napenjač za čevlje. "Seveda, doma jih imam najmanj 15!", sem suvereno odgovorila. Mislim, da se od te moje izjave še dolgo ne bo opomogel in ovrgel še zadnje predsodke, če jih je sploh imel (bil je turškega porekla in zanesljivo gej).

Pa sem mu na koncu vseeno priznala, da je večina mojih napenjačev iz plastike, ker so leseni preokorni in predragi. Plastični se dobijo v različnih velikostih in širinah, leseni pa ponavadi samo v dveh (m,ž). Vendar, leseni vpijejo vlago in čevlji se hitreje posušijo. Če pa vsak dan zamenjamo čevlje, so lahko plastični dobra alternativa. Obvezno kupite takšne, ki imajo luknjice, da se bo čevelj čim prej posušil.

Moji ljubljenčki v letošnji zimski sezoni, skrbno negovani z napenjači za čevlje

Če v čevlje takoj po nošenju damo napenjače, se bo usnje raztegnilo in čevlji bodo imeli manj gub. Napenjači ostanejo v čevljih vedno, ko jih ne nosimo. Zato moji najboljši poletni čevlji zimo preživijo očiščeni in z napenjačem.

S takšno nego podaljšamo življenjsko dobo čevljev in ostanejo še dolgo lepi. Preverjeno! Če kupujete poceni čevlje iz umetnega usnja, ki jih nosite eno sezono, potem vas napenjači čevlje ne bodo zanimali.

Leseni ali plastični napenjači? Plastični so cenejši, leseni pa vpijejo vlago iz čevlja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar