petek, 2. oktober 2009

Rožice: Preganjanje depresije

Dominik je na seminarju in pride šele v nedeljo zvečer, vreme je oblačno in hladno, čaka me ogromno dela. Kljub temu, da je petek, bom morala dolgo delati. Dovolj razlogov za rahlo depresijo? Ja!

Ki pa jo je najlažje pregnati z jabolkami s cimetom in CD-jem Andrea Bocellia. Kaj vse je dosegel, kljub temu, da je slep - in v trenutku splahnijo vsi moji vzroki za depresijo. Medtem, ko glasno poskušam svoje najljubše pesmi, sem si v arhivu fotografij ogledala, v kakšen stanju so bile rožice prejšnja leta v tem obdobju.

Seveda me že srbijo prsti in v mislih sestavljam kombinacije za jesensko-zimske zasaditve, vendar so poletne rožice v tako dobrem stanju, da jih še ne bom zavrgla. Takole je izgledalo lansko leto oktobra v Šiški na balkonu:











Kot ste opazili, je bilo veliko kopriv in trav - kaj pa drugega! Mimogrede: na poti domov se bom ustavila na pošti, kjer me čakajo tri knjige o travah, ki sem jih naročila pri Amazon. Depresija? Kaj je to?

2 komentarja:

  1. Spoštovana!

    "Odkrila" sem vas šele te dni ... Uživam, uživam pri prebiranju. Da bi le bilo čim več takih, ki nas vleče na več koncev hkrati!!

    Rožce pa itak fantastične ...

    lp,

    Lidija Oštir

    p.s. Tiste fotke iz gnezda si bom sposodila še za moje mulčke v službi. Si mislim, da ne boste imela nič proti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Za takšne namene so fotografije vedno na razpolago. Bomo videli naslednje leto, kako dobro so se počutili kosil na šišenskem balkonu - če se bodo vrnili nazaj, ali ne.

    LP

    Helena

    OdgovoriIzbriši