petek, 14. avgust 2009

Rožice: Murgle, avgust 2009 - 1.del

Kakšen naporen dan je za mano! Poleg vseh ostalih zadev, ki jih bi bilo dolgočasno pokazati, so rezultat moje utrujenosti fotografije iz vrta v Muglah kjer imamo poslovne prostore.

Ksenija in Dominik sta se že pritoževala, da ju pacienti čisto nič ne poslušajo, ampak kot začarani gledajo v vrt k rožicam. Hej, a sem jaz kriva, da so tako lepe in zdrave? No, čisto malo pa sem, ostalo je Ruth, ki prodaja tako dobre sadike in zemljo ...

Ker je zadnjič na svojem blogu povedala, da redno bere ta blog, naj ji bodo spodnje fotografije v spodbudo, da bo lažje preživela naslednji pik čebele ali ose.


S to gotografijo sem poskušala prikazati, kako Harry (trava) sreča Sally (pijavčnico). V živo je to približevanje in božanje tako ljubko, da se ga ne morem nagledati. Hm, kdo pa je rumena gomoljna begonija?


Nisem se še odločila, ali bele begonije zmajeva krila sovražim, ali ljubim. Tako pridno smetijo, da sem jim že večkrat zagrozila s škarjami, po drugi strani pa neprestano cvetijo, so zdrave in nezahtevne.


Vidite odsev velikega termičnega oblaka v šipi? Kot da bi v Murglah imeli s snegom prekrito goro.


S tema dvema kvadratnima loncema tudi nisem bila preveč zadovoljna, postajata pa mi vedno bolj všeč. Mislim, da sta bila preveč skupaj in ni prišla do veljave njuna različnost.


V kratkem bom napisala prispevek o okrasnih travah, ker so mi trenutno zelo všeč. Nabavila sem si nekaj knjig in po vrtu že iščem prostor za nekaj novih primerkov. Nič kaj velikih, dva do tri metre bodo zrasli ...


Fotografija je nastala izključno zato, da vam pokažem, kaj se zgodi, če zasaditev redno ne oblikujemo. Mulenbekija se plazi po kordilini in batati, z druge strani je afriški smilj ogromen in bo kmalu zadušil deteljo. Kje so škarje?


Pogled na pokrito teraso s "špartansko" zasaditvijo. Le kako mi je zopet uspelo narediti džunglo?


No, tukaj je malo bolj umirjeno, tako barvno kot vegetacijsko.


"Oltarček" z želvo barvno popestri obe koriti in hkrati "prezrači" kompozicijo.


Ta zasaditev je nastala iz napačno ali preveč nakupljenih rožic. Vsem je zelo všeč, tudi meni. Okrasna kopriva je tako lepa in od zgoraj jo boža okrasna trava - kot, na primer, Brad Pitt svojo Angelino ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar