sobota, 15. avgust 2009

Potovanja: Kot seks brez orgazma

Pravkar sem dokončala feng shui analizo stanovanja, ki ga namerava kupiti stranka. Ker pogodba še ni podpisana, ne morem veliko povedati. Sem pa od stranke dobila dovoljenje, da po nakupu stanovanja bolj podrobno predstavim sosesko. Pri prvem ogledu stanovanja sva bili namreč zelo navdušeni nad množico mlajših moških, ki so se pomanjkljivo oblečeni sprehajali po stanovanjih in vljudno pozdravljali, ko sva jih srečali na stopnišču ali zelenici.

Seveda sem vse to opazovala s čisto strokovnega stališča, saj me je zanimalo, kako se bo obnašanje stanovalcev (njihova energija) odražalo v feng shui analizi. Mislim, da sem našla določene povezave, ki vam jih bom zaupala po dopustu.

Zdaj pa k glavni temi današnjega prispevka na blogu:

Ker bo letošnji dopust dalmatinsko obarvan, sem si naročila knjigo "Dalmatien entdecken". Ko sem prebrala nekaj poglavij, sem ugotovila, da sem razočarana. Nekaj je manjkalo knjigi, nisem pa vedela kaj.

Napisana je v stilu vseh turističnih vodičev, nič posebnega; tukaj bi se dalo marsikaj spremeniti, tako grafično kot vsebinsko. Kaj me moti sem ugotovila šele ob branju članka o fotografskih polarizacijskih filtrih. Uporabimo jih, da je nebo bolj modro, da se voda preveč ne blešči, da lažje fotografiramo svetlo-temne motive ...

V knjigi sem pogrešala fotografije nebeško modrega neba, srečnih turistov na plaži, zadovoljnih gostov v restavracijah in žarečih sončnih zahodov. Dopustniške kičaste fotografije, pač. Tako pa je avtor očitno obiskal Dalmacijo izven sezone, zato so na fotografijah vidni redki domačini v toplih oblačilih, nebo je na večini fotografij sivo (oblačno, deževno), fotografij s plaže skoraj ni. Ko na koncu izvem, da je njegova tašča Hrvatica in da mu je veliko pomagala pri pisanju knjige, mi ni več čisto nič jasno. Mogoče pa poleti ne hodijo na morje?

Ja, vem, saj bi lahko bial zadovoljna samo z vsebino, vendar je potrebno prav v turističnih vodičih dobro vizualno predstaviti opisane kraje. Tako pa vse skupaj izpade kot seks brez orgazma. Škoda, lahko rečemo in upamo, da bo naslednjič bolje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar