torek, 4. avgust 2009

Dopust: Vse se začne z izbiro hotela

Iz različnih razlogov sem danes delala doma. Popoldne sem poklicala kolegico M., ki sem jo spoznala na fotografskem tečaju. Vsa navdušena in izmučena se je vrnila iz fotopuba, ki je prejšnji teden potekal v Novem mestu. Komaj čakam, da mi pokaže fotografije.

Nekje ob 16. uri sem se spomnila, da bi lahko iz sosednega balkona fotografirala moje balkonske zasaditve. Na srečo je bila soseda doma. Seveda sem morala uporabiti stojalo, drugače bi bile slike neostre. Barve rož so namreč najlepše v oblačnem vremenu, ne na soncu; takrat zaradi razpršene svetlobe tudi ni nadležnih senc. Kadar uporabimo daljšo gorišno razdaljo (na objektivu so to vrednosti 100,150, 200, 250 ali še več mm), je pri oblačnem vremenu premalo svetlobe za bolj oddaljene objekte, zato se čas podaljša in slike so stresene. Če nimate stojala, lahko fotoaparat naslonite na ograjo ali k steni.

Takšen pogled ima soseda, ko pogleda proti našemu balkonu

Zdaj pa me čaka dokaj nehvaležno delo: poiskati moram hotel za najin letošnji dopust. Mogoče bo to za koga popolnoma nerazumljivo, vendar je strah pred izbiro hotela povezan s feng shuijem. Po tolikih letih dela sem namreč že dokaj "deformirana". Če mi hotel energijsko ne ustreza, je dopust pravo trpljenje. Seveda je iz katalogov skoraj nemogoče napovedati, kako se bom v hotelu počutila. To vem, ko pridem do hotela. In takrat je ponavadi prepozno.

Soseda je tudi velika ljubiteljica rož, vendar je njen stil popolnoma drugačen. Ima veliko meni neznanih rožic, veliko majhnih ločkov in celo paradižnike. Zgornja rožica je trenutno sosedin ponos - pa niti za ime je nisem vprašala ...


Moj dragi mož se je že navadil, da se v povprečju trikrat preseliva, predem mi soba ustreza. On se potrpežljivo namesti v avli, jaz pa preglejujem sobe. Včasih se preseliva po prvi noči, zato ostanejo kovčki prvih nekaj ur skoraj nerazpakirani.

Te moje selitve nimajo nobene zveze z velikostjo sobe ali apartmaja. Gre samo za energijsko stanje okrog sobe. Zato včasih pristaneva v sobi, ki je bolj skromna od plačane, kar je za receptorje velikokrat zelo zabavno. Ne razumejo, da imamo doma dovolj stresa in hrupa, zato si na dopustu želimo mir! Skoraj v vseh jezikih že znam povedati ali pokazati, da želim mirno sobo. Ker receptorji največkrat ne vedo, kakšne so sobe v njihovem hotelu, si pri iskanju pomagava s požarnim načrtom in analizo klimatskih naprav. Ne verjamete? Na enem od Zelenoortskih otokov sva se ponoči splazila na streho hotela in zaprla hidrofor, da sva lahko spala.


Priznajte, da se še niste naveličali fotografij iz mojega balkona!

Oh, enkrat na stara leta bom napisala vodič za mirno spanje v hotelih. In določila mednarodne standarde za to, kaj je mirna soba. Do takrat pa velja, da mirna soba ne leži poleg dvigala ali stopnišča, ne gleda na hrupno cesto ali hotelsko teraso z večernimi animacijami. Pod, nad ali okrog okna mirne sobe niso nameščene klimatske naprave ali ventilatorji. To je v grobem vse. O mikrokriterijh v sobi pa kdaj drugič. Mogoče takrat, ko na dopustu ne bom mogla spati, ker bo kopalnica v sosednji sobi mejila na vzglavje moje postelje ... Ja, tudi feng shui še pride zraven.

Mogoče me je k pisanju tega prispevka podzavestno vzpodbudilo pismo študentke, ki je spraševala o možnosti za mentorstvo. Rada bi napisala diplomsko nalogo feng shui v hotelirstvu. Seveda sem bila takoj za, saj bi strašno rada izvedela, kje so mirne sobe v slovenskih hotelih. Po mojih kriterijih!

Ni komentarjev:

Objavite komentar