ponedeljek, 3. avgust 2009

Rožice: Širokokotne dimenzije

Ne, nisem še odšla na dopust, samo na obisk k sorodnikom v Prlekijo. Bilo je lepo, kot vedno, vendar sva se tudi z veseljem vrnila v Ljubljano. Nekaj smo praznovali in se zabavali, počivali in tarnali, kako je vroče.

Pred odhodom sem preizkusila nov širokokoten objektiv. Nastale so spodnje fotografije. Vrtnice sem dolgo prestavljala po balkonu in iskala pravo svetlobo. Fotografije korit pa sem naredila z naključnim pritiskanjem na sprožilec. Dvignila sem fotoaparat nad rožice in slikala. Nekaj fotografij je kar zanimivih, tako da sem lahko prvič videla korita iz te perspektive.

Soseda se mi namreč vedno zahvali za lepe rožice, ki jih lahko občuduje iz svojega balkona. "Za kazen" jih je morala čez vikend zalivati. Ni se preveč pritoževala ...



Če se poročiš z lepo vzgojenim Nemcem, se ni treba bati, da ti ne bo za prave priložnosti prinesel šopka rož. Ob okroglih praznikih se seveda še posebej izkaže!

Korito, ki gleda na jug k sosedi, ki lahko poleg angelonij in kopriv občuduje še milijon zvončkov


Pogled na zasaditev iz ptičje perspektive - vodenke na levi strani korit so dosti manjše od desnih, saj dobijo tudi manj sonca (zato nisem strašen ljubitelj simetričnih zasaditev, ker niso nikoli simetrične)


Tole pa jaz vidim iz balkona - mehkobo bodalice, sočne in dinamične koprive, romantične angelonije in sveži smilj

Ni komentarjev:

Objavite komentar