petek, 3. julij 2009

Šiška: Iskanje sence

Tole sem skoraj pozabila objaviti:

Zgodilo se je to, kar sem že predvidela - v gnezdu je vroče. Prevroče! Uboga kosovka s svojim telesom ščiti jajca, da se ne skuhajo, pri tem pa hiperventilira z odprtim kljunom in izbuljenimi očmi. Sonce posije v njeno gnezdo ob približno 10. uri in odide okrog 13. ure. Tri dolge ure trpljenja.

Seveda sem se včeraj podala na lov za senco. Ugotovila sem, da bo zaradi višine sonca najbolj uporabna obešanka. Našla sem eno primerno in včeraj sva jo z Dominikom obesila nad gnezdo.

Seveda sva počakala, da je kosovka zapustila gnezdo. Kako se je razburjala z bližnjega drevesa (skupaj z očkom kosom). Takole sedaj izgleda:


Mislim, da ji je dodatna zaščita kar všeč, vendar sence še vedno ni dovolj, sem ugotovila danes zjutraj. Zato bom nekaj poganjkov moljevke privezala na mrežo.

Za primerjavo še fotografija, ko je bilo gnezdo še prazno:

Ni komentarjev:

Objavite komentar