torek, 14. julij 2009

Mediji: Mladina - intervju z Vesno V. Godina

Jutri bom objavila nekaj najnovejših fotografij iz šišenskega gnezda, danes pa vam res toplo priporočam, da si preberete intervju z dr. Vesno V. Godina v aktualni številki Mladine. Ko sem brala intervju, sem podčrtala najbolj zanimive odlomke, saj sem jih želela objaviti na blogu. Vendar je odličnih misli toliko, da se plača kupiti mladino in prebrati celoten intervju.


Tale izjava iz intervjuja mi je še posebej všeč (lahko o njem veliko razmišljamo):

"Seveda, problem je v tem, da tisti, ki nimajo očetovske figure, torej avtoritativnega očeta, ki te prisili, da podrediš ugodje socilanim pravilom, nikoli ne dojamejo, da obstaja še nekaj nad njimi, sa so socialna pravila važna in da gre pri njih zares. S temi pravili se ne identificirajo. To se denimo kaže tudi v zadnji študiji o medgeneracijski solidarnosti, kjer medgeneracijski solidarnosti že četrtina Slovencev pravi "ne". Se pravi, socialna pravila ne obstajajo, obstaja samo moj egoistični interes oziroma moje lastno ugodje. Takšna oseba sodeluje v družbi le toliko časa, kolikor njej ustreza oziroma koliko ima od nje koristi."

Še tole moram dodati:

"Pri nas je danes avtoritativni oče negativna figura, kaznovanje otroka pa je kriminalizirano. če otroka kaznuješ, se lahko pritoži. Ta tip socializacije je odličen za potrošniško družbo, saj otrok, ki zraste brez avtoritativnega očeta, nikoli ne bo razumel in doumel, da obstajajo socialna pravila, ki so pomembnejša od njegovega ugodja. Ko tak otrok odraste, ostane ugodje njegov najvišji kriterij v življenju. In kot tak je idealen potrošnik."

Ni komentarjev:

Objavite komentar