sobota, 18. julij 2009

Knjige: Predlogi za poletno branje

Kaj dobiš, ko ob šestih zjutraj zmešaš strah pred točo in moža, ki ga prisilno izvlečeš iz postelje?
Balkon poln rož, ki ne visijo več na balkonski ograji, temveč zasedajo prostor pod streho ...

Vremenska napoved za danes je zelo slaba, zato sem rože umaknila na pokriti del balkona

Moj mož je odšel nazaj v posteljo, jaz sem pa do konca prebrala knjigo "Ein Engländer in Paris" (originalni naslov "A Year in the Merde"), avtor Stephen Clarke. V Veliki Britaniji je bila knjiga takšna uspešnica, da je s prvega mesta pregnala celo Herryja Potterja!

Septembra bom namreč prvič obiskala Pariz, zato sem se tudi odločila za nakup te knjige. Zelo zanimivo je napisana in jo priporočam vsakomur. Več na Amazon.

Da preberem veliko knjig, se ne hvalim samo v svojem blogerjevem profilu, ampak to resnično počnem. Niso vse knjige romani, ampak tudi strokovne knjige. Poleti mi bolj ustrezajo romani, zato vam lahko priporočam še dva, ki sem ju prebrala v zadnjih tednih:

1. Elisabeth Gilbert - Jej, moli, ljubi
Najmanj mi je bil všeč drugi del kjer opisuje potovanje po Indiji, ker me Indija čisto nič ne privlači. Osebne preference pač.

2. Carmen Reid - Življenje je norišnica
Prebrala sem že njeno prvo knjigo "Trije v postelji", vendar me je tale bolj navdušila. Mogoče tudi zato, ker ima glavna junakinja rada rože?

Ni komentarjev:

Objavite komentar