torek, 16. junij 2009

Vreme: Nevihta v Šiški

Danes napovedujejo nevihte in celo točo. Kako dramatično je bilo nebo pred nevihto leta 2006 v Šiški, si lahko ogledate na spodnjih fotografijah.



Malo ohladitve nam danes ne bi škodilo, toče pa res ne potrebujemo.

Še druga novica:
V Stari Ljubljani sem srečala Oskarja Dolenca, mojega fotografskega učitelja. Povedala sem mu, da sem si ravno včeraj natisnila obvestilo o njegovi razstavi in da zanesljivo pridem.

Razstava Petdeset
V soboto, 20. junija, bodo v ljubljanski galeriji Furlan ob 19. uri odprli razstavo mojstra fotografije Oskarja Karla Dolenca, ki je med drugim dolgoletni sodelavec Nedela. Galerija, ki ima svoje prostore na Cesti 24. junija 60 v Črnučah, se bo na ta večer vključila v poletno muzejsko noč in bo odprta do polnoči. Druge dni bo razstava na ogled od ponedeljka do petka od 10. do 13. ure in od 16. do 18. ure.
(vir: http://www.nedelo.si/)
Pripravlja presenečenje - pridete tudi vi? Ah, le kdaj bo moja razstava?

Ni komentarjev:

Objavite komentar