sreda, 17. junij 2009

Narava: Med točo in feng shui vrtom

Pravkar sem se vrnila iz kosila s svojo najstarejšo prijateljico Jasno. Obe sva od svojih mam slišali o včerajšnji katastrofalni toči v Pomurju. Uničeno je vse in ljudje so v velikem šoku.

Ko sem se danes zjutraj razburjala zaradi pojedenih listov na petuniji (5 gosenic, 2 striglici), sem se ob misli na pomurske/štajerske/koroške kmete in vrtičkarje počutila kot izdajalec. Pojeden listek na okrasnih rastlinah proti popolnemu uničenju na njivah, vrtovih in sadovnjakih? Za nekatere bo takšno popolno uničenje pomenilo finančni bankrot in lakoto. Pa ne mislim na kmete, ampak predvsem na revne upokojence in družine, ki so se z zelenjavo iz vrta prehranjevali skoraj celo leto. Verjemite, v Pomurju (pa tudi drugje) je veliko takšnih!

Ne upam si pomisliti, kaj bo jeseni in pozimi, ko se bo gospodarska situacija še poslabšala. Pomurci bodo, preveč oddaljeni od Ljubljane, tiho trpeli in se poskusili sami prebiti skozi slabe mesece. Če bo tudi turistična sezona slaba in bo propadlo več pomurskih podjetij, potem bo res hudo. Tega nikomur ne privoščim in že razmišljam, kako bi lahko pomagala.

Danes sem želela pisati o drugih temah, vendar se mi zdijo v primerjavi z včerajšnjim neurjem tako banalne, da jih bom objavila drugič. Zdaj me čaka izdelava dveh kitajskih horoskopov in analiza z vidika partnerske skladnosti, pozno popoldne pa si bom ogledala vrt, ki ga je stranka naredila po "mojih" navodilih. Izvedbo je prevzela Ruth Podgornik Reš, tako da sem zelo radovedna, kaj je nastalo.

Kar analiza vrta po feng shuiju ne zajema, je konkretna izbira rastlin glede na rastišče. Rastline morajo biti izbrane tako, da poudarijo stil hiše in okolice (in želje naročnika), prav tako pa mora biti vrt zanimiv v vseh letnih časih. Če mi bo stranka dovolila, bom naredila nekaj fotografij in jih objavila v blogu.

Tukaj pa je nekaj pomirjajočih slik iz kitajskega vrta:





Ni komentarjev:

Objavite komentar