torek, 9. junij 2009

Ekologija: Zmagovite kombinacije za čisto perilo

Preden se odpravim domov prat perilo, bom napisala nekaj mojih izkušenj s pranjem perila na okolju in koži prijazen način.

Pri nas že dolgo ne uporabljamo agresivnih pralnih sredstev. Pred enim letom sem sicer znova kupila pralni prašek Ariel, ki ga uporabim predvsem za poletna oblačila polna madežev (solatno olje, sadje, sokovi ...). To se mi zdi še vedno boljša alternativa, kot kemično čiščenje v čistilnici. Z ekološkimi pralnimi sredstvi takšni madeži ne izginejo. Ko perem z Arielom, je to prava procedura, saj najprej operem perilo pri 30 stopinjah z dodatnim izpiranjem, potem pa še enkrat s kratkim programom in brez pralnega praška. Samo na takšen način se znebim madežev in za kožo stupenih snovi iz praška.

S kakšnim pralnim praškom pa so njih oprali?

Za normalno umazano perilo pa uporabljamo tekoči Sonett z vonjem sivke. Zadnjič pa sem iz radovednosti kupila eko pralni prašek Almacabio; znamko poznam, ker imajo odličen eko mehčalec. Zelo dobro opere, kar sem testirala z dokaj umazano roza brisačko, ki sem jo oprala pri 30 stopinjah in s kratkim programom (traja malo manj kot eno uro). Razen enega majhnega madeža je bilo vse čisto. Tega tekoči Sonett ne bi zmogel.

Da so praški boljši kot tekoči detergenti za pranje perila, že dolgo vem. Do enakega rezultata pa so prišli tudi pri Zvezi potrošnikov Slovenije; če ste njihov član ste si lahko o testu prebrali v reviji VIP. Če še niste včlanjeni, vam predlagam, da se čim prej, ker se res splača. Lahko jih pokličete za brezplačne nasvete in vsak mesec boste dobili revijo VIP s koristnimi članki in testi.

Tukaj pa povezava na krajši povzetek testa o pralnih sredstvih za perilo.

Moja zmagovita kombinacija je še vedno: tekoči Sonett in mehčalec Almacabio. Oprano, dišeče, mehko in eko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar